Serveis de consum operatius i preguntes freqüents
Informació general actualitzada:
Per aquelles persones que resideixen en municipis que no disposen d’un servei específic de consum i gaudeixen del servei OPIC que presta la Diputació de Barcelona, unitats mòbils d’informació al consumidor i tramitació telemàtica de consultes i reclamacions, informar-vos que malgrat que les visites presencials de les unitats mòbils estan suspeses, el servei d’atenció telemàtic resta actiu i reforçat, amb el compromís de fer una primera atenció a les persones reclamants en un termini no superior a 48 hores.
llistat dels serveis de Consum habilitats actualitzat a 06042020
A més, la Xarxa Local de Consum de la província de Barcelona, ha creat un grup d'experts amb la intenció de donar resposta a les qüestions més habituals que arriben a les nostres oficines. Aquest grup de treball ha elaborat una guia, organitzada per temàtiques, que es manté en constant revisió.
Preguntes i respostes a les afectacions als consumidors actualitzat a 06042020